Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!
System call contact działa w chmurze, eliminując potrzebę drogiej fizycznej infrastruktury. Oferuje dostęp do wielu funkcji, takich jak komunikaty głosowe, kolejkowanie połączeń czy nagrywania połączeń. Dodatkowo, infolinię możesz modyfikować w każdej chwili, co daje pełną kontrolę nad sposobem obsługi połączeń.
Gdy klient dzwoni na firmowy numer, połączenie może automatycznie trafić na telefon stacjonarny (np.: księgowość), telefon komórkowy (np.: manager) albo komputer (np.: recepcja) – odbierający może być w dowolnej lokalizacji.
Nie, działa w pełni online, więc nie jest wymagany zakup dodatkowych urządzeń.
Nie, możesz zachować swój obecny numer, niezależnie czy to numer stacjonarny, GSM, VoIP, czy e-sim.
Tak, połączenia mogą być przekierowywane na telefon komórkowy lub inne urządzenia.
Niższe koszty, brak potrzeby fizycznej centrali, skalowalność i pełne zarządzanie połączeniami na różnych urządzeniach.
Umożliwia szybkie przekierowania, komunikaty powitalne, nagrywanie rozmów i pełną kontrolę nad komunikacją z klientami.
Tak, system obsługuje nagrywanie wszystkich połączeń.
Tak, call contact pozwala przekierować połączenia na dowolne numery i urządzenia.
Tak, Call Contact pozwala ustawić godziny pracy. Poza tymi godzinami można ustawić automatyczny komunikat lub przekierować połączenia na numer dyżurny.
Nasz zespół zajmuje się pełną konfiguracją systemu w Twojej firmie. Ty nie musisz się martwić ustawieniami, takimi jak kierowanie połączeń czy kolejność elementów w menu – wszystko robimy za Ciebie.
Tak, możesz przenieść swoje obecne numery GSM, VoIP, a także inne numery stacjonarne. Proces jest szybki i prosty, a my zajmiemy się wszystkimi formalnościami.
Wyślij formularz i umów się z nami na krótką rozmowę, aby omówić szczegóły. Jesteśmy pewni, że możemy zaoferować więcej niż konkurencja!
Automated page speed optimizations for fast site performance