Przywita każdego klienta i poinformuje o najważniejszych kwestiach.
Umożliwia odbiór wszystkich połączeń, eliminując problem zajętej linii.
Wyświetla nieodebrane połączenia, by ułatwić Ci kontakt z każdym klientem.
Przekierowanie na numer dyżurny, zapewnia pomoc w nagłych sytuacjach.
Pozwala klientowi szybko wybrać temat rozmowy, np. rejestrację wizyty.
Automatycznie przypominają klientom o wizytach i potwierdzają ich terminy
I zyskaj więcej czasu dla pacjentów!
Zachęć klienta do kontaktu mailowego lub przekieruj połączenie na numer dyżurny.
Automatyczne przypomnienia o wizytach poprawią organizację pracy i zredukują liczbę odwołanych wizyt.
Ustawimy przekierowania, aby klienci nadal korzystali z Twojego obecnego numeru.
Wystarczy telefon, komputer lub tablet z Internetem, aby uruchomić infolinię.
Uruchomimy infolinie call contact bez ingerencji w Twoje dotychczasowe umowy.
Oferujemy pełne wsparcie techniczne, aby wszystko działało sprawnie od początku.
Zainstalujemy i uruchomimy Twoją infolinię w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.
Przeszkolimy Twój zespół, aby mógł sprawnie korzystać z systemu call contact.
od 99,00 zł + VAT/mies.
Zapoznaj się z cennikiem i wyślij formularz!
Wdrożymy usługę z wyborem menu, tak aby klient dodzwonił sie do wybranego gabinetu.
Automated page speed optimizations for fast site performance