Dlaczego nasz system
jest lepszy od konkurencji?

Sprawdź nasze porównanie rynkowe i przetestuj call contact za darmo!

call contact

Umowa bezterminowa

Z nami podpiszesz umowę bezterminową z możliwością miesięcznego wypowiedzenia, bez naliczania kar.

Własna infrastruktura

W odróżnieniu od konkurentów, Telestrada posiada własną infrastrukturę telekomunikacyjną, co gwarantuje niezawodność.

Wsparcie techniczne 24/7

Całodobowa pomoc techniczna dostępna dla klientów, co daje pewność, że każde zgłoszenie zostanie szybko rozwiązane.

Niskie koszty utrzymania

Najniższe ceny i brak ukrytych kosztów, z pełną przejrzystością opłat.

Brak chatbota

Nie korzystamy z chatbotów, odpowiadamy szybko i zawsze jesteśmy gotowi do pomocy.

Konkurencja

Długoterminowe zobowiązanie

U konkurencji podpiszesz 2 letnią umowę, a przypadku jej rozwiązania zostanie nałożona kara.

Zewnętrzna infrastruktura

Wiele konkurencyjnych firm korzysta z zewnętrznej infrastruktury, co obniża kontrolę nad jakością usług i zwiększa ryzyko przerw w działaniu.

Ograniczone wsparcie techniczne

Wiele firm korzysta z chatbotów zamiast prawdziwego kontaktu z konsultantem, co prowadzić do braku wsparcia klientów.

Ukryte koszty

Niektóre konkurencyjne oferty mogą zawierać ukryte opłaty lub dodatkowe koszty.

Kontakt przez chatbota

U konkurencji będziesz się frustrował i marnował czas rozmawiając z botem!

Zaufali nam

Masz pytania?

Wyślij formularz i umów się z nami na krótką rozmowę, aby omówić szczegóły. Jesteśmy pewni, że możemy zaoferować więcej niż konkurencja!