Każdy kto zadzwoni usłyszy powitanie z nazwą Twojego gabinetu.
Gdy linia jest zajęta, klient usłyszy miejsce w kolejce oczekujących.
Możesz przypomnieć klientom o wizycie i dać możliwość jej odwołania.
Możesz w dowolnym momencie odsłuchać nagranie np. w sytuacji spornej z klientem.
Pulpit połączeń wyświetli numery odebranych i nieodebranych połączeń, na które możesz oddzwonić.
Klient usłyszy Menu głosowe np.:
wybierz 1 aby połączyć się z rejestracją, wybierz 2 aby połączyć się z lekarzem.
I zyskaj więcej czasu dla pacjentów!
Zachęć klienta do kontaktu mailowego lub przekieruj połączenie na numer dyżurny.
Automatyczne przypomnienia o wizytach poprawią organizację pracy i zredukują liczbę odwołanych wizyt.
Ustawimy przekierowania, aby klienci nadal korzystali z Twojego obecnego numeru.
Wystarczy telefon, komputer lub tablet z Internetem, aby uruchomić infolinię.
Uruchomimy infolinie call contact bez ingerencji w Twoje dotychczasowe umowy.
Oferujemy pełne wsparcie techniczne, aby wszystko działało sprawnie od początku.
Zainstalujemy i uruchomimy Twoją infolinię w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.
Przeszkolimy Twój zespół, aby mógł sprawnie korzystać z systemu call contact.
od 99,00 zł + VAT/mies.
Wyślij formularz lub zadzwoń!
459 595 495
Wdrożymy usługę z wyborem menu, tak aby klient dodzwonił sie do wybranego gabinetu.
Automated page speed optimizations for fast site performance